Thuis - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Ester

29 Juli 2011 | Nederland, Harderwijk

Lieve volgers,
Even een korte update.
Ester is veilig teruggekeerd uit Oeganda.
We zijn net in Harderwijk aangekomen, waar ze lekker gaat bijkomen. De volgende update zullen jullie van haar zelf ontvangen.
Liefs en groetjes,
Jeroen

• 30 Juli 2011 - 20:37

Oma Rietberg:

Fijn dat je weer heelhuids zonder ongelukken gearriveerd bent.
    Eerst wat acclimatiseren en tot rust komen in je gedachten.
    Hier is het weer een heel andere wereld waar in je leeft.

Liefs en groetjes
    Oma.

• 31 Juli 2011 - 17:02

Petra:

Dank je wel jeroen voor al je up dates! Dat heb je goed gedaan. Ester lieverd geef je zelf de tijd. . . alle regel dingen gaan gauw genoeg . Maar verwerken van alles wat je hebt meegemaakt is erg belangrijk, om daar de tijd voor te nemen. Het was zo'n bijzondere ervaring die je hebt opgedaan. |Ik vond het heel fijn daar een klein beetje van gehoord te hebben. Jouw kennende .. . kon ik ook wel het een en ander met elkaar rijmen. Enne . . .speciaal blijft het , zo'n ondernemende dochter!

Liefs mam

• 31 Juli 2011 - 20:27

Oscar:

Hoi Ester, Blij dit te lezen. Fijn dat je dit hebt mogen meemaken.
    Vanavond kon ik weer mail lezen en dit bericht doet goed. 'k Ben erg benieuwd naar je eigen verslag en zie re naar uit je weer een knuf te geven en je verhalen te horen. Vanaf morgen in de schoolbanken hier in Madrid maar ik zal proberen deze week regelmatig mail te lezen in de hoop iets van je te lezen. Sterkte met de GIGA verandering terug in Nederland. . . . ly pipa