Voorlopig adres - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Voorlopig adres - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Voorlopig adres

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

23 Juni 2008 | Nederland, Ermelo

Buanas dias, familia y amigos,

over een paar dagen is het dan zover, donderdag aanstaande ga ik vliegen richting Barcelona. De zenuwen komen steeds meer en ik moet nog steeds best veel dingen regelen en afronden. Wel heb ik alvast een voorlopig adres: Calle Riera Blanca, 221 1º 3ª in de zone 'Sants-Montjuich'. De onderstaande link brengt jullie naar een plattegrondje waarop jullie het kunnen zien, de grote rotonde boven de A (A = mijn huisje), daar ligt het hotel aan.
Als ik in Barcelona zelf ben stuur ik jullie het volledige adres zodat jullie ook post kunnen sturen...;)
Vanaf nu verblijf ik bij mijn ouders tot ik donderdag ga vliegen, dus mijn oude adres is officieel opgeheven.

Tot snel, Liefs Ester

• 23 Juni 2008 - 09:44

Opa Rietberg:

Dag Ester,
    Goed verzorgd, deze info. Hopen op mooie reis en behouden aankomst daar.
    Je bent niet alleen en ik wens je een goede tijd daar, samen met onze Heer. Dan ben je veilig en geborgen.
    Opa R.

• 23 Juni 2008 - 10:28

Martijn:

Hoi Es!
    Spannend hoor! Het gaat deze week dan toch allemaal echt beginnen! Ik weet zeker dat je je enorm goed gaat vermaken daar.. Zowieso omdat het weer er beter is dan hier in LW (Regen komt momenteel met bakken uit de lucht hier)!! Heel veel plezier en succes gewenst!
    Hou ons op de hoogte van je avonturen!! :D

xx Martijn

• 23 Juni 2008 - 17:18

Oma Rietberg:

Lieve Ester,
    Bedankt voor je adres, we wensen je een goede reis en hopen dat je niet al te zenuwachtig wordt. Succes met al je
    voorbereidingen!
    Liefs Oma.

• 23 Juni 2008 - 19:02

O:

Olé
    Op naar de flamengo. Lekkere virtuose stamplessen aan de Marqués de Braberà 6. Tel. + 34 93 4418852 w3.flamencobarcelona.com Gauw opgeven en vol op aktie !!!!
    Suc6 en have fun