Laatste berichtje vanuit Espana - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Espana - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Espana

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

23 November 2008 | Spanje, Barcelona

Lieve vrienden en familie,

Hierbij dan mijn laatste berichtje vanuit Spanje. Sinds afgelopen donderdag ben ik klaar met mijn stage werkdagen en heb ik nu dus alle tijd om rustig afscheid te nemen van Barcelona en mijn leventje hier. Dat lukt aardig met 's avonds lekker gezelsen in de barretjes en clubs en hier thuis. Overdag shoppen en vandaag voor de laatste keer naar de kerk. De komende dagen laatste hand leggen aan mijn project report en dan ben ik klaar om af te studeren, dus een brief naar de examencommissie...

Het laatste weekend hier, dus komend weekend ga ik nog even flink de bloemetjes buiten zetten met pappa en dan woensdag 3 december weer richting huis, waar dan hopelijk nog sneeuw ligt...

Nu ga ik even genieten van de rust die hier nog heerst, de meesten slapen nog, en tot het laatste berichtje vanuit Nederland geschreven...

Saludos y Beso Ester

  • 23 November 2008 - 13:58

    Irene Hijlkema:

    Hey Ester, leuk te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin heb gehad, en dat er lekker veel mensen op bezoek zijn geweest!
    Geniet nog even van je vrije dagen en alvast een goede reis naar huis!!
    Groetjes Irene

  • 23 November 2008 - 15:34

    Martijn!:

    Geniet nog even van de warmte daar! Ik kijk nu, terwijl ik type, even voor je naar buiten.. SNEEUW! Het is hier behoorlijk wit! Wanneer ben je weer even in Leeuwarden?

    Spreek je snel weer in het echt!!

    xxx Martijn

  • 23 November 2008 - 16:08

    Roos:

    Hi essie,
    ik ben trots op je! Succes met de afrondingen en het afscheid. Veel plezier met je pa straks! Zie uit naar je terugkomst!
    Liefs Roos

  • 27 November 2008 - 22:13

    Oma Rietberg:

    Lieve Ester,
    Nog een paar fijne dagen met je pa Oscar.
    Je had al plannetjes genoeg om wat te doen, dus dat zal best lukken.
    Daarna een goede thuisreis gewenst en tot ziens in Holland.
    Groetjes van ons in De Steeg.
    Oma Rietberg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 12 Mei 2008
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 65224

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Lesgeven in Suriname

16 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Onderwijsexpeditie Oeganda

26 Juni 2008 - 03 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: