Terug en gevestigd - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Terug en gevestigd - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Terug en gevestigd

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

15 Februari 2009 | Nederland, Ermelo

Lieve familie en vrienden,

Naa ruim twee maanden al weer in Nederland te zijn dan mijn laatste berichtje op deze weblog. Ik weet, het heeft lang geduurd. Sorry!

Ik heb genoten van Barcelona en de laatste dagen daar en ben blij nu weer in Nederland te zijn! Ondertussen ben ik afgestudeerd, heb ik hier een baan gevonden en een plekje om te wonen, vanaf nu ben ik weer te bereiken op mijn nederlandse nummer en anders in Harderwijk waar ik woon en werk!

Bedankt voor al jullie meeleven en bemoedigingen!

Veel liefs,
Ester

  • 15 Februari 2009 - 17:56

    Opa En Oma Sijtsma:

    Geweldig, afgestudeerd! En een baan. Het kan niet beter. Heel veel geluk en succes gewenst.
    liefs opa en oma

  • 15 Februari 2009 - 18:02

    Roos:

    Welkom in Harderwijk!!! :D We gaan er een gezellig jaar van maken!

  • 16 Februari 2009 - 14:28

    Kim Compagnie:

    fijn dat je een baan hebt
    maare ikke hou ook van die dieren waar jij vlak bij werkt
    echt massel heb je!!!!

    nog een fijnen vakantie
    ester maak er een leuke vakantie van!!!!!!!!

    liefs kim

  • 18 September 2009 - 22:37

    Sharell:

    Hej Ester,

    wat een een leuke site!
    Ik studeer IBL & ga februari voor een half jaar stage lopen, graag zou ik dat ook in Barcelona doen..
    Het is alleen erg moeilijk een stage plek te vinden..
    Is het misschien mogelijk dat je mij wat informatie etc over jou stage kunt geven?
    Je zou me er echt heel blij mee maken!
    Alvast bedankt!

    Liefs Sharell

    sharell4ever@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 12 Mei 2008
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 65224

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Lesgeven in Suriname

16 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Onderwijsexpeditie Oeganda

26 Juni 2008 - 03 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: