Espana, Aqui vengo - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Espana, Aqui vengo - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Espana, Aqui vengo

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

29 Mei 2008 | Nederland, Leeuwarden

jaja, steeds een stapje verder met alle voorbereidingen. Afgelopen vrijdag gesprek gehad op school met Karin Faber, mijn stagedocent. Even alle details doorgesproken en mail gestuurd naar het hotel met de vraag of ik de 14e juli kon beginnen.
Gelijk dezelfde dag (!?!?! huh in spanje?!?) een mailtje terug met een positief antwoord, ik was welkom. Of ik ook nog even wilde laten weten wanneer ik precies aan zou komen, dan konden ze dan een kennismakingsmeeting organiseren. Zo gezegd zo gedaan.

Gelijk die dag gekeken of de kamer die ik graag wilde nog vrij was, en dat was het geval, even bevestigd dat ik zou komen en nu is het contract voor mij klaargelegd. Bijgevoegd de foto's van het appartement waar ik dan terecht kom...

Verder informatie gezocht over cursussen en gevraagd aan Mari Carmen (de vrouw van wie ik de kamer ga huren) en heel veel info terug, nu nog even kiezen welke de beste is..

Zoals jullie zien weer veel gebeurt in twee weekjes, nog 4 weekjes te gaan en dan vliegen maar... alleen nog even ticket boeken...

Liefs Ester

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 12 Mei 2008
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 65217

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Lesgeven in Suriname

16 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Onderwijsexpeditie Oeganda

26 Juni 2008 - 03 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: