Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

14 Mei 2008 | Nederland, Leeuwarden

buenos dias amigos queridos,

hier dan mijn eerste berichtje in mijn weblog, vanaf nu kunnen jullie naast mij persoonlijk te spreken alle updates volgen via deze weblog.
Nou even kort de stand van zaken tot nu toe... Komende maand Juli mag ik op stage naar Barcelona, bevestigd door het hotel, en nu is het alleen nog wachtten op een telefoontje waarin zal worden besproken welke datum precies en wat mijn functie zal worden. Ondertussen ben ik bezig met een appartementje zoeken, de andere stagiaires leren kennen die ook naar barcelona gaan en mijn spullen hier inpakken, owh ja natuurlijk ook school afronden.
Een heleboel dus, maar ik sta open voor hulp en als jullie nog iets leuks weten in barcelona, let me know, ofwel, déjeme saber;)

Liefs Ester

  • 14 Mei 2008 - 07:47

    Richard Santinge:

    Hey Ester,

    wat leuk dat je ons op de hoogte gaat houden. Of ik nog iets leuks weet in Barcelona? Er schijnt daar een aardige voetbalclub te zetten, maar dat weet ik niet zeker...

    We horen van je,

    Blessings!!!

  • 14 Mei 2008 - 08:03

    Ireen:

    Hey meis:)
    Wat ontzettend leuk dat je naar barca gaat!
    ik zou zo de weg daar niet weten maar je zit er een maand? dan kan je heel wat zien. leuk joh!
    Succes

    Liefs Irene

  • 14 Mei 2008 - 08:05

    Ireen:

    ow, nu ik verder kijk zie ik ongeveer 4 maanden:) GAAF; dan kan je zeker veel zien;)

  • 14 Mei 2008 - 08:07

    Evert Jan:

    hee liefje.
    die voetbalclub is wel een goed idee, dan woon je iig groot.
    veel succes met de voorbereidingen en ik help je natuurlijk graag ;)
    hou van je!
    kus

  • 14 Mei 2008 - 08:10

    Lianne:

    Waah, dat gaat snel!Super!Ook ik kan je helaas niet verder helpen met tips over Barcelona.Veel succes met de voorbereidingen.

  • 14 Mei 2008 - 16:19

    Ossie:

    Hêy Essie,
    Stadion lijkt me wat ruim, zeker met 99.999 medebewoners tijdens de wedstrijden. Succes met vinden van geschikte woonruimte en daarna natuurlijk om daar te aarden en te werken. . . .
    Kom graag na de zomer even bij je langs in Barca.

    Bay bay

  • 14 Mei 2008 - 19:36

    Opa En Oma R.:

    Leuk dat je een nieuwe weblog bent begonnen. Kunnen we zo af en toe even bijpraten. Veel succes met je voorbereidingen. Zal wel heel wat tijd kosten.
    Houd ons op de hoogte, wil je ?
    Groetjes van ons uit De Steeg !!

  • 16 Mei 2008 - 14:51

    Roos:

    Hi Essie,
    helemaal toppie allemaal! En ik kom langs hè! :D Je moet naar Park Guel (van Gaudi) erg mooi! Kunnen we miss ook samen heen!!!
    Tot spreeks x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 12 Mei 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 65150

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Lesgeven in Suriname

16 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Onderwijsexpeditie Oeganda

26 Juni 2008 - 03 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: