Verjaardag!!! en foto's - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Verjaardag!!! en foto's - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Verjaardag!!! en foto's

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

12 Augustus 2008 | Spanje, Barcelona

Buenos días familia y amigos

Zoals jullie allemaal natuurlijk weten ben ik aanstaande zaterdag 16 augustus jarig en zal dan de leeftijd van 21 jaar bereiken. Natuurlijk sta ik open voor felicitaties kaartjes en telefoontjes, vandaar onderstaande info:
Adres:
Carrrer de l'Argentera 26,08023, Barcelona, Espana.
Telefoon: 0034 693579674
skypenaam: estersijtsma
email:ester_sijtsma@hotmail.com
werktijden:
ik moet deze dag werken van 10 tot 18 dus dan ben ik wel mobiel bereikbaar maar niet via skype, daar zal ik ongeveer om 19.30 online zijn.

Hieronder ook een link naar een online album waar al mijn foto's tot nu toe in staan om te bekijken. Aangezien ik op deze weblog alle foto ruimte bijna gebruikt heb zal ik elke keer een album erbij zetten en de link toevoegen.

http://picasaweb.google.com/estersijtsma

Liefs Ester

  • 12 Augustus 2008 - 17:15

    (tante) Karin:

    Hee meissie,

    Zo te lezen gaat het je prima af in het zonnige Spanje. Heel leuk om zo op de hoogte te kunnen blijven van wat je allemaal meemaakt. Op je verjaardag zijn we bij je ouders en in gedachten (en misschien via skype) zullen we zeker bij je zijn.
    Heel veel liefs van ons uit Raamsdonksveer.

  • 13 Augustus 2008 - 06:51

    Opa Sijtsma:

    Van harte alvast gefeliciteerd met het bereiken van deze oh zo belangrijke leeftijd. Ik wens je, mede namens Betty, een heel gelukkig en gezond levensjaar, waarin je als ik het goed begrijp afstudeer en weet ik veel wat je allemaal voor doelstellingen hebt. Moge het je gegeven worden dat te bereiken waar je met inzet en volharding aan werkt.
    Alle liefs en heel veel sterkte, ook in Spanje, waar de ene dag niet zo zonnig is als de andere.
    Dag dag,
    opa

  • 18 Augustus 2008 - 21:20

    Oma Rietberg:

    Lieve Ester
    Hartelijk gefeliciteerd met je 21e verjaardag, ook van opa natuurlijk !
    We hebben je foto's op je weblog bekeken. Dat ziet er goed uit.
    Mooi gezicht die fontein Montjuic met al die kleuren.
    Dat hotel ziet er ook niet verkeerd uit, zeg ! Zeker iets voor de "happy few" !
    Leuk dat je in je vrije tijd ook uitstapjes maakt.
    Heb je verder nog gezellige collegaatjes ?
    Heb je met je verjaardag nog wat gezamenlijks gedaan ?
    Volgende week hoopt mam te komen. Dat zal gezellig zijn. Wij komen wel in november D.V.
    We zijn gisteren thuis gekomen van onze vakantie en gaan vrijdag naar Ermelo om de verjaardag van je moeder te vieren.
    Ontvang onze hartelijke groeten en tot de volgende keer.
    Oma R.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 12 Mei 2008
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 65164

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Lesgeven in Suriname

16 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Onderwijsexpeditie Oeganda

26 Juni 2008 - 03 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: