Verhuisd - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu Verhuisd - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ester Sijtsma - WaarBenJij.nu

Verhuisd

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

18 Juli 2008 | Spanje, Barcelona

Hola lieve mensen,

hierbij dan al weer heel snel een berichtje, ik ben namelijk gisteren verhuist naar een groot studentenhuis. vanacht heerlijk geslapen met alle deuren open...
Helaas vandaag alweer de eerste problemen, deur dichtgevallen en op slot met de sleutel binnen, hopelijk komt er zo een nieuwe sleutel, maar dat is nog maar even afwachtten...
best wel balen, en dan denk je slim te zijn door je deur niet op slot te doen..
tis nu twee uurtjes later, ik heb de sleutel van me kamer weer, 2 dus, 1tje bij Sandra (rechts op de foto) voor de zekerheid. Maar ik kan in ieder geval weer me kamer in...

en verder hierbij een beeld van mijn nieuwe woning.

Liefs Ester

  • 19 Juli 2008 - 11:21

    Oma Van Dongen:

    Hoi Ester
    Gefeliciteerd dat je verhuisd bent,ziet er wel leuk uit hoor.
    Veel woonplezier in je nieuwe huis.
    Liefs oma

  • 20 Juli 2008 - 11:31

    Oma Rietberg:

    Je laatste bericht heb ik gelezen
    Fijn dat je nu met meer jonge mensen in 1 groot huis woont.
    Ik hoop dat je daar een
    fijne periode krijgt.
    Groetjes Oma en Opa.

  • 20 Juli 2008 - 11:53

    Kim Compagnie:

    heey ester hoe is het in barcelona?.
    ik hoop dat je het leuk vind. en vrienden( in)om je heen hebt en er een leuke tijd kan van maken!
    ik wens je een fijne tijd. in spanje ik hoop dat het lekker weer blijf voor jou!.
    is het lekker weer?
    maare zo te zien wel aangezien van de leuke foto,s,
    ik wens je nog heel veel plezier gewenst!!!!!

    groetjes je nichtje kim

  • 20 Juli 2008 - 12:01

    Kim Compagnie:

    hoi ester ik ben vandaag zondag bij de verjaardag van oma zondag 20 juli is het vandaag en,
    wat heb je vandaag precies gedaan?
    ik vind het wel gezellig en leuk om te horen wat je hebt gedaan en zo!!!!

    groetjes je nichtje kim

  • 20 Juli 2008 - 12:51

    Tante Carla:

    Hoi Esther,

    Wat een leuke weblog heb je gemaakt! Je hebt al heel wat meegemaakt in Barcelona, mooi gedaan met de verhalen en foto's. Gelukkig is het probleem met de sleutel nu opgelost en kun je goed je kamer in. Het ziet er eenvoudig, maar heel netjes uit hoor. Ik wens je een goede tijd toe in het studentenhuis waar je nu zit! Geniet maar van alle nieuwe indrukken en heb niet al te veel heimwee... Als je niet was gegaan, had je vast later spijt gehad... Succes op je nieuwe plek in het hotel. Ik ben benieuwd hoe de front-office je afgaat... Houd je taai he, en een goede zomer gewenst! (wij gaan eind deze week voor 3 weken weg, dus dan blijft het van mijn kant even stil)

    groetjes van tante carla

  • 21 Juli 2008 - 12:07

    Pa:

    Hé troela,
    Lekker bezig. Voglens mij ben je lekker op weg je draai te vinden in de Spaanse omgeving. Leuk dat je werk in 't hotel aanspreekt.

    Wij zitten nu in Oostende. Beetje ongunstig weer en zo maar wel een leuke omgeving.
    Suc6 en toi toi toi, pa

  • 21 Juli 2008 - 12:12

    Oscar:

    Hi Ester,

    Lekker zo op je nieuwe stek en iets meer onder de non-Española mensen.
    Forteinfilmpje was leuk. In januari was ik er met Petra de tuinen achter Palau National zijn ook erg mooi en lekker heuvelig lopen.
    Hoe is de cursus Flamengo??

    CU Pa

  • 21 Juli 2008 - 15:02

    Kim Compagnie:

    hoi ester alles goed?
    met mij wel hoor loopt het verder goed daar???
    maare leuke blog heb je gemaakt doei tot snel

    groetjes je nichtje kim

  • 26 Juli 2008 - 09:58

    Jenno En Betty:

    Ha die Ester,

    We zijn een tiental dagen in Zwitserlandf geweest en bij thuiskomst vonden we je bericht, de foto's en wat al niet. Geweldig, wat leuk allemaal en wat ziet het er prima uit, gezellige collega's en de stad, tja, Barcelona is geweldig, zoals je zelf inmiddels wel enigszins hebt gezien en beleefd.
    Ik, opa, ben natuurlijk geweldig trots op mijnm oudste kleinkind, dat zo ondernemend is en de weg in het leven zelf weet te vinden, althans zo lijkt het, ja toch.
    Soms ben je, zo kan ik me voorstellen, best wel even alleen, weg van vriend en de Ermeloërs. Maar ik hoop van harte dathet over het geheel genomen goed met je gaat en dat het werk en de taal je meevallen. Maar ja, wat wil ik zeggen, je bent tenslotte een Sijtsma en die weten dat als ze voor hete vuren.., juist, dat bedoel ik.

    Dank voor je bericht, heel veel liefs en sterkte en en met alles,

    Jenno en Betty staan ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 12 Mei 2008
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 65157

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Lesgeven in Suriname

16 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Onderwijsexpeditie Oeganda

26 Juni 2008 - 03 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: